22.8.11

Ihmetys

Enste mä olin, että mitä vittua, sit mä olin et ei helvetti....ja ihmettelin?!?

Mutta ihmetys on tunne mikä tässä ehkä eniten oli pinnalla.
Kuva on Tampereen keskustasta ja siinä näkyy kaupungin ehkä parhaan sähkärin käden jälki.
Johdot peitetty muovipussilla ja Nitto teipillä !!! WTF? Luultavasti vielä jännitteelliset. Mitäs siinä sähkärin raamatussa, STM kirjassa sanottiinkaan asiasta?...varmaan, että jos et osaa, kiedo muovipussiin :-O

Silta on Hämeensilta, joten ollaan paikalla missä populaa liikkuu varsinkin nyt kunTammerkoskikin on tyhjä ja sitä pällistellään sankoin joukoin ympäri vuorokauden.

Niin, se haaste tällä kertaa Mustavalkomaanantaissa oli Tunteita
Ihmetyksen tunteitahan ne tällä kertaa.

3 comments:

Nohna said...

No voi, mitä mä kuulen!

Jarno said...

Minä kävin Tampereella ensimmäistä kertaa 10 ja puoleen vuoteen nähdäkseni kuivatun Tammerkosken sillan. Turistina ja matkaajana olin pettynyt ennemmin kuin ihmettynyt tai vaikuttunut.

Pieni Lintu said...

Oho.